חכם שלום כהן: הצטערתי מאוד כששמעתי שיש נציג שפרש מש"ס

    דוד קורצוייל No Comments on חכם שלום כהן: הצטערתי מאוד כששמעתי שיש נציג שפרש מש"ס

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן בכינוס ענק בבאר שבע: כל פתק שאדם מצביע שס הוא זוכה בעולם הבא • שמעתי שיש נציג שפרש משס ואני מצטער מאוד • השר דרעי: בבאר שבע מצביעים בשני פתקים, רוביק דנילוביץ ושס

    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התרגשות רבה בבאר שבע, כאלף תושבים מהציבור הדתי והחרדי בעיר באר שבע הגיעו למעמד ההיסטורי בהשתתפות מרן נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א, אשר טרח והגיע לעיר לחיזוק המערכה החשובה ולביצור והרחבת גבולות הקדושה בעיר למען תנועת ש"ס בבאר שבע.

    במעמד הכביר השתתפו הרבנים הרב זמיר כהן, הרב שלמה אמסלם, הרב יחד חדאד, הרב ברוך גזהיי, הרב יוסף אביטל, הרב ירמיהו כליפא, הרב דוד גבריאלי, הרב יוסף אבוטבול, הרב נתן תורג׳מן, הרב אברהם קמחי, הרב אלעזר ביטון, ראשי הכוללים וכן רבני הקהילות אשר הגיעו לחזק את תושבי באר שבע לקראת המערכה החשובה והגורלית. כמו כן השתתפו יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, יו״ר ועדת החינוך ח״כ יעקב מרגי, ח״כ ינון אזולאי, סגן השר משולם נהרי, ח״כ מיכאל מלכיאלי, חברי מועצת העיר מטעם שס עופר כרדי, עופר אוחנה והמועמדים לרשימה, אליעזר חסידיאן ואבשלום זגורי.

    המעמד האדיר נערך באולם שבזי, כאשר צוות מטה שס בראשות הרב עופר כרדי נרחב עמל על הכשרת המתחם לקליטת מאות התושבים גברים ונשים אשר הגיעו להשתתף, באחדות, במעמד הגדול.

    את האירוע פתח הרב ברוך גזהיי שליט״א, שבירך את המשתתפים וחיזק בדבריו את נושא הציות לגדולי ישראל ובפרט בעת כזאת שחובה על כולם להצטרף למערכה ולהביא כמה שיותר אנשים לחזק את תנועת ש״ס בראשות עופר כרדי.

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן פתח בדבריו ואמר: ״אני הייתי ידיד נעורים עם מרן הרב עובדיה יוסף זיע״א, הוא השקיע וטרח לכתת את רגליו ממקום למקום על מנת להפיץ תורה ולחזק את תנועת ש״ס בכל רחבי הארץ, בלי מרן הרב עובדיה מי היה בונה בתי כנסת, מקוואות, ישיבות? היו בכלל בחורי ישיבה? תראו מה הוא עשה. כל חודש אלול היה הולך לעצרות לחזק את בני הישיבות. וכל המפעל הזה הוא רק בזכות תנועת ש״ס.

    עוד הוסיף חכם שלום כהן: ״לדאבון ליבנו, אני מצטער מאוד לומר שכשאני רואה תלמידי חכמים שמלמדים תורה ויש להם כל מיני טענות להיפרד מאיתנו, רבותיי הקדוש ברוך הוא שונא את הפירוד הזה, מי כעמך ישראל גוי אחד בארץ. למה אתה נפרד? אמרו לי שהיה נציג אחד בעירייה שפרש, אני לא מכיר אותו, והיום העמיד אותו לבחירות, אם הוא כזה טוב, שהיה נשאר בשס והיה עוזר לציבור, למה צריך לפרוש?

    ״קשה מאוד להאמין שאדם שגדל בתורה יעזוב ויפנה לדברים אחרים, על מה אתה פורש? מה לא עוזרים לך ולא עושים לך, למה אתה נפרד. אני שמעתי שגם מרן התערב בנושא הזה פעם אני לא רוצה להאריך בזה. אני מצטער מאוד למה, מה יצא לך מהדרך הזה? למה לא לפעול שיהיה לנו עוד נציג ועוד נציג ועל ידי זה כח העשייה יגדל יותר!. מה נענה לריבונו שלעולם? מה חסר לך, את הכבוד אתה מחפש? הקב״ה בחר בך, למה עשית דבר חדש? מה תענה לקודשא בריך הוא שאתה מתחבר כדי לזכות או להפסיד? והקב״ה לא נתן לאלו שנפרדו מאיתנו בשום פעם אפילו חצי נציג, אבל הם איבדו קולות שלנו.

    נשיא המועצת שיבח גם את ראש העיר רוביק דנילוביץ׳ , ״שמעתי שכל מה שדורשים ממנו הוא עושה, איזה זכות זה, הזכות שלו תעמוד לו לעולם, וזה אדם לא דתי, צריך לקנא בו בזכויות שלו.

    בסיום דבריו בירך מרן הרב שלום כהן את סגן ראש העיר עופר כרדי, שימשיך לפעול למען כלל הציבור, והפציר בציבור לפעול למען תנועת שס בבאר שבע, לא רק מי שפה באולם, תגידו לאנשים אתם רוצים זכות? תצביע שס. אם הבאת עשרה בוחרים, הזכות שלך היא כפול עשר.

    יו״ר ש״ס השר הרב אריה דרעי עמד בדבריו על הפעילות העניפה של תנועת שס בבאר שבע, בנו מתנס, בנו מוסדות תורה, עשו פעילויות למען הציבור, נניח שחלק מהטענות שיש לאנשים הם צודקות, ואני אומר לכם שהם לא צודקות, עדיין אתה לוקח אחריות על עצמך לפגוע בתנועתו של מרן הרב עובדיה? אני לא דואג לעופר כרדי, אני דואג לציבור, לעם ישראל, כי אם לנו יש יותר כח – הציבור מקבל יותר.

    ״אין היום בית בישראל ובעולם, שלא פותחים את ספריו של מרן, ומי שמכבד את זכרו של מרן, מצביע למפלגה שהוא הקים בעשר אצבעות״.

    הרב זמיר כהן, יו״ר ארגון הידברות אמר: ״יש כאלו חושבים שכל עניין הבחירות זה משהו פשוטֿ, אבל הם צריכים לדעת שיש לזה השלכות לכל מה שיקרה פה בחמש השנים הקרובות, האם התורה תגדל בבאר שבע, האם יהיו עוד מקוואות, האם יהיו פחות חילולי שבת ח״ו. ולזה לכל אחד שמגיע להצביע לתנועת שס יש חלק בזה.

    ח״כ יעקב מרגי יו״ר ועדת החינוך: ״כבר מרן אמר, כשאדם יבוא לבית דין של מעלה, יגידו לו בנית מקוואות, עשית בתי כנסת, זה בדיוק הזכות של כל מי שמצביע לתנועת שס.

    אחריו נאם סגן השר משולם נהרי וסיפר "כשהקמנו ביחד את המוסדות החינוכיים בבאר שבע זה היה פשוט יש מאין, וכל זה במטרה להקים מוסדות בהם יתחנכו הדורות הבאים על ערכי התורה ואמונת חכמים."

    "לפני 25 שנה חזרנו עם מרן הרב עובדיה זצ״ל מהבית כנסת כשהמוני בית ישראל שואלים שאלות ומבקשים בקשות כל אחד והצורך שלו, לפתע הרב קורא לי ושואל למה לא תצילו את הנוער הנושר?

    אני הייתי אז בתפקיד במשרד החינוך, מרן אמר, אני כבר זקן אין לי כוח לנסוע לחוץ לארץ לגייס כסף אבל אם זה בשביל הנוער הנושר, אני אסע.

    באר שבע היתה אחת הערים הראשונות בה פעלנו ובנינו יחדיו מודלים טיפוליים לנוער בעיר, בתים חמים, מועדוני נוער ועוד. כשיש את מועצת החכמים בראשות נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן שליט"א, כשיש שר ויו"ר תנועה שפועל ללא לאות וכשיש נציגים מצויינים בעירייה בראשות עופר כראדי, אפשר לעשות הכל. שר הפנים הרב אריה דרעי הכפיל ושילש תקציבים לעיר לצורך פעולות חינוך תרבות ורווחה, ראשי ערים מעידים שלא היו שנים טובות כאלו. זה הזמן לזרוע את הזרעים כדי שבחמש שנים הבאות תוכלו מהפירות."

    לקראת המערכה החשובה בבאר שבע, ביקרו נציגי תנועת שס בבאר שבע במעונם של מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א וקיבלו את ברכתם ותמיכתם להצלחת המערכה על מנת שיוכלו בס"ד להמשיך את המהפכה בעיר גם בקדנציה הבאה. במהלך ביקורם של הנציגים אצל גדולי ישראל, חתמו גדולי ישראל שליט"א על קריאת קודש לכלל הציבור לתמוך אך ורק בתנועת שס בראשות עופר כרדי.



    0 תגובות